Les entrades del FICME 2020 ja estan a la venda!

A partir d’aquest dilluns 6 de juliol les entrades per a les diferents sessions del Festival Internacional de Cinema de Menorca ja estan disponibles. Aquest any es recomana especialment la compra online per evitar aglomeracions a les taquilles i facilitar l’organització prèvia de cada projecció de manera que es puguin seguir tots els protocols establerts per les autoritats sanitàries.

Des de la pàgina web del festival es poden adquirir entrades per a totes les sessions del festival incloses la inauguració i la clausura. El preu de cada sessió és de 5€ i de 6€ per les sessions que acompanyen la gala inaugural i la de cloenda del festival.

També es poden comprar entrades en els següents espais físics a partir de dilluns 6 de juliol:

  • Llibreria Sa Catòlica (Maó): Entrades per a la Gala de Clausura
  • Llibreria des Racó (Ciutadella): Entrades per a la Gala de d’Inauguració
  • Sa Llibreria de Ferreries: Entrades per a la sessió Som Família

Per a la resta de sessions, les entrades només es podran adquirir a través de la compra online recomanada fins a les 22.00 h del dia anterior a la projecció  o bé a taquilla el mateix dia de la projecció una hora abans de l’inici.